Klantenservice & veel gestelde vragen

Bij Blumst gaan we voor 100% klanttevredenheid, heb je een opmerking of klacht laat het dan direct weten dan lossen we het op.

Koper dient het Product bij aflevering te inspecteren en Verkoper binnen bekwame tijd te informeren over eventuele bij de aflevering zichtbare gebreken of andere klachten over de uitvoering van de Overeenkomst. Dergelijke klachten dienen volledig en duidelijk gemotiveerd te worden ingediend

Door Verkoper ontvangen klachten worden binnen een termijn van 3 dagen na ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, zal de Verkoper dit binnen 14 dagen aan Koper kenbaar maken onder vermelding van het tijdsbestek waarbinnen Koper een antwoord kan verwachten

Koper erkent dat geringe en/of in de handel toelaatbaar geachte of technisch niet of lastig te vermijden afwijkingen in kwaliteit, maat, kleur, afwerking etc. met betrekking tot de Producten niet of lastig te vermijden zijn en geen gegronde reden voor een klacht kunnen zijn. Dergelijke klachten alsmede klachten over het feit dat bepaalde artikelen uit het assortiment zijn gehaald, zijn niet gegrond. Verkoper is niet aansprakelijk voor door Koper geleden schade vanwege dergelijke klachten.

Koper zal zijn volledige medewerking verlenen bij een eventueel door Verkoper ingestelde terugroepactie. Koper zal Verkoper onmiddellijk op de hoogte stellen indien Koper vermoedt dat een Product een veiligheidsgebrek vertoont en onderwerp van een terugroepactie is.

Koper is er van op de hoogte dat een pot of vaas altijd een haarscheurtje kan hebben of poreus kan zijn. Koper dient dit goed te controleren. Verkoper is niet verantwoordelijk voor eventuele schade die hierdoor ontstaat.

1 Bezorgen
1.1 Bezorgen door BLUMST

Wij bezorgen alleen in de stad Hilversum & er zijn geen bezorgkosten (bij een bestelling van minimaal 20 eur), dat is fijn!  

1.2 Kan ik het boeket vandaag nog laten bezorgen?
 

Wanneer je op maandag t/m vrijdag voor 14.00 uur bestelt, wordt het boeket dezelfde dag nog op de fiets bezorgd, TOPPIE!. Op zaterdag geldt voor 12.00 besteld, dezelfde dag bezorgd: GEWELDIG!. Op zon- en feestdagen fietsen we niet.

 

1.3 Specifieke wens voor tijd/dag ophalen of bezorgen?

Daar houden we graag rekening mee!  Aan het eind van je bestelling kun je bij "opmerking" invullen wat de gewenste afleverdag/tijd is.  Als het spoed heeft, bel ons dan even voor de zekerheid om te checken wat er mogelijk is.

2 Kadokaartje
2.1 Kan er een kaartje aan gehangen worden?

Natuurlijk!  We hebben hele toffe labels van B L U M S T.  Deze zijn gratis.  Aan het eind van je bestelling kun je bij 'opmerkingen' toevoegen welke tekst je op het kaartje wilt.

3 Aardewerk en keramiek
3.1 Zijn aardewerk en keramiek potten en vazen 100% waterdicht?

Nee, helaas niet.  Dit kan altijd poreus zijn, of er kan een haarscheurtje in zitten. Dus het is altijd belangrijk dat je goed in de gaten houdt of er vocht of water onder je pot of vaas zit.  Je wilt immers niet dat je vlekken of kringen op je tafel of vloer krijgt.

Blumst is nooit verantwoordelijk voor eventuele schade die hierdoor kan ontstaan.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Blumst Hilversum

  • Zondag 12-17 | Maandag dicht | Dinsdag - Woensdag - Deze week donderdag & vrijdag dicht | Zaterdag 9-18
  • +31 6 42980654
  • [email protected]
Copyright 2021 Blumst B.V. Powered by Lightspeed
Cash iDEAL Gift card PayPal MasterCard Visa Maestro
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »